یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری »  جزئیات ودیعه میلیاردی و کمک هزینه مسکن مدیران شهرداری؛ ماجرای ممانعت از ورود عضو شورای شهر به ساختمان شهرداری چه بود؟

 جزئیات ودیعه میلیاردی و کمک هزینه مسکن مدیران شهرداری؛ ماجرای ممانعت از ورود عضو شورای شهر به ساختمان شهرداری چه بود؟

کد خبر: 10594

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات دو ماجرای خبرساز اعطای ودیعه میلیاردی و کمک هزینه مسکن مدیران شهرداری و ممانعت از ورود عضو شورای شهر به ساختمان شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ماجرای خبرسازی اعطای ودیعه میلیاردی و کمک هزینه مسکن به مدیران شهرداری تهران گفت: این پرداخت جزو اعتبارات در اختیار شهردار بوده و سالانه گزارش چنین مواردی به شورا ارسال می‌شود.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز تغییرات طرحی درخصوص خاورشهر بررسی خواهد شد، اظهار کرد: فرمانداری به این طرح ورود کرده در حالی که ما طرح را برای شورای عالی معماری و شهرسازی آماده کرده بودیم و امروز پاسخ فرمانداری را خواهیم داد.

او با اشاره به تعیین بهای خدمات آتش نشانی در سال جاری، خاطرنشان کرد: گزارشات حسابرسی چهار مجموعه شهرداری نیز در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

چمران با بیان اینکه از حضور عضو شورا به ساختمان یکی از شهرداری‌ها ممانعت نشده، بلکه شهردار منطقه حضور نداشته است، گفت: وقتی عضوی به منطقه می‌رود، باید از پیش اطلاع‌رسانی صورت بگیرد و شهردار منطقه حضور داشته باشد. شهردار از پیش مرخصی گرفته بوده و معاون شهردار نیز بیمار بوده است. این حضور باید با تفاهم صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اعطای ودیعه به مدیران شهرداری، تصریح کرد: گفتند کمک هزینه مسکن بوده اما بنده نمی‌دانم وام بوده یا خیر. این پرداخت جزء اعتبارات در اختیار شهردار بوده و سالانه گزارش چنین مواردی به شورا ارسال می‌شود.

همشهری نوشت، او افزود: پیشنهاد شده پسماند آرادکوه در فضای جدیدی دفن شود. اصل مسئله این است که در فضای فعلی دفن نشود. هنوز فضای جدید اعلام نشده اما به طور کلی باید کاری کنیم تا با زباله‌سوزهای پنج تا شش هزار تنی، پسماندی که قرار است دفن شود به جسمی خشک تبدیل شود و اگر این کار انجام شود نیاز به جابجایی نیست.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید